FÖR EN GÅNGS SKULL! :D

helt otroligt, men nu har jag ett flertal filmer att välja mellan. dock blev det svårt att välja nu eftersom alla verkade bra (kan ju vara därför jag har dom nu), men lät på "sätt och vis" imdb bestämma åt mig (: det stod mellan I love you, man, the accidental husband, made of honor, lars and the real girl och rachel getting married :p 'lars and the real girl' fick bäst betyg där så därför blir det den (y)

kan däremot inte bestämma mig för om jag ska sitta här eller lägga mig i mitt rum, i min säng :/ och det kan ju dess värre inte imdb hjälpa mig bestämma heller (a)

edit; nej nu ångrade jag mig! väntar med den filmen, den ska man se tillsammans med någon/några. känner för en lite mera seriös kärleksfilm nu (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0