FORTFARANDE BAKIS!!!!!

dunkande huvudvärk och illamående ..... förväntar mig att det håller i sig även imorgon, brukar åka på såna jävlar då och då! speciellt när jag spyr och deckar :< nåväl, dagen har varit helt okej trots det (: middagen gick bra, dock inget vidare förtjust av maten. beställde en 'grekisk mix' ("mix av fläskfilé och marinerad kycklingfilé på var sitt spett samt vitlöksmarinerade lammkotletter. serveras med örtagårdssås, tzatziki och friterade potatisskivor"). jag hade hellre ätit min specialare, vitlöksfyllda kyckling filéer, klyftpotatis och sweet chili sås :p 3 timmar blev vi kvar på new place. efterrätten bestod inte av mer än en caffe latte eftersom jag inte äter kakor, glass och liknande. gjorde mig inte speciellt mycket då jag inte ens känner något större behov eller sug efter det (y) vilket är väldigt bra!

efter middagen hämtade albin mig. så åkte vi till pos, jag satt kvar i bilen medans dom fixade albins hår .. typ 30 min eller någonting. haha, kollade på 'kenny starfighter' under tiden :pp sen åkte vi runt en sväng och kikade innan vi stannade till hos björk en stund, satt där och kollade TV tills jag och albin åkte hem till honom för att hämta bankkort, tanka och lämna öl. tillbaka hos björk. jag höll på att somna och började må sämre och sämre. sen körde albin hem mig för att käka vid 11. gjorde det och vid halv 12 kom han tillbaka och hämtade mig + pappa och bosse som ville ha skjuts till babylon. sen träffade vi henke och emma på shell en stund innan han körde hem mig igen.

nu har jag smetat på en ansiktsmask och lyssnar på ozzy osbourne. hehe, tänkte så snart jag tvättat bort den (vilket jag ska göra vilken minut som helst) placera mig i soffan för en (förhoppningsvis!) bra film, mänligen denna som pappas satte på inspelning åt mig förut innan vi åkte, och lite god frukt .. möjligt vis må det hända att några jordnötter slinker ner också (; haha. vatten till det, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0