FREDAG DEN TRETTONDE

någon mer än jag som har känt av det idag? :o jag är faktiskt inte speciellt vidskeplig av mig och har nog aldrig riktigt drabbats av otur någon gång innan, men idag tror jag faktiskt att det verkligen beror på just fredag den trettonde. imorse tappade jag ett glas som gick i många många bitar och nu lyckades jag förstöra formen vi skulle ha till maten (för övrigt pappas favoritform). ställde fram den på spisen, dock inte på plattan vi skulle använda .. men självklart klantade jag mig och satte på fel platta, alltså den formen stod på och inte den vi skulle koka ris på (y) tjohej, några minuter senare small det till så det värkte i öronen och poslin flög åt alla håll :D hahaha. efteråt skojade vi lite att den säkert gick i 13 bitar, kontroll räknade av ren nyfikenhets skull .. det var bara 10 :p hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0