HEMSK MORGON

jag är helt död. sovit sovit sovit. blev ingenting med högskolan, jag kom helt enkelt inte upp ur sängen, kände att jag inte var helt okej överhuvudtaget, psykiskt. skulle helst av allt ligga kvar i sängen ett antal timmar till, men jag tvingade mig upp. vill inte hamna på samma spår igen. kan inte strunta i allting.

måste styra upp sömnen igen. det här funkar inte för mig, det märks ju klart och tydligt. att vara vaken hela nätterna, sova hela dagarna och sova några minuter då och då snurrar till hela livet. klarar ju inte av att hålla några rutiner. får tvinga mig själv att komma i säng i tid ikväll!

nu måste jag göra mig klar. kaffeeeee .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0