IDAG ÄR DET EN NY DAG

kändes lite trist att jag inte kunde uppdatera inatt. dom höll ju på med system underhållning eller något :p gick och la mig strax efter 2, när milki gått hem :) var ute med han och albin en stund, innan vi kollade på andra avenyn. albin drog hem tidigare, runt 10-halv 11, eftersom han jobbar den stackarn (; hehe.

kände mig en aning seg när väckarklockan ringde nu vid 11 ;o uuuuusch. jag låg kvar några minuter och blundade, koncentrerade mig på att inte somna om. vilket jag lyckades klara mig ifrån! klev upp. startade en tvättmaskin och bumsade ner här i stolen vid datorn (y) hehe. ska fixa lite frukost snart. blir nog ungefär som igår, klarade mig långt på den kände jag :) ska ta med mig ett par clementiner sen att ta efter träningen eftersom jag förmodligen inte åker hem förrän ikväll. ska träffa albin direkt efter halv slutar, så jag drar från gymmet 15.30 så jag är i stan runt kvart i :) sen får vi väl se om det blir vänersborg eller slingor först. om nu något utav det överhuvudtaget blir av idag :pp haha. man vet aldrig .....

frukost var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0