INTE PIGG NÅGONSTANS!

SATANS, jag försov mig! :o har inget som helst minne av att väckarklockan ens har ringt nu på morgonen, men jag vet till 1000% att jag ställde den på 07.30 igår kväll/natt. knepigt. som tur är så hade jag inte lämnat annha i sticket eftersom hon inte hade sovit speciellt bra inatt och inte orkade gå dit. såg smsen från henne när jag vaknade runt 10. somnade om en stund, sen ringde mamma. har legat och pratat med henne en bra stund! åker förmodligen upp dit på söndag och inte redan tidigare. hjälper henne med gården nu när hon är ensam, och har ryggskott :/ hm ..... tror jag ska gå och lägga mig en stund till. sen blir det städning för fulla rullar :p

tog bussen hem till lisa igår (:
när hon gjort sig klar gick vi in till stan, träffade dennis snabbt för att få mina pengar. sen vidare till strandgatan, jag tog en varm choklad och lisa en cola. blev inte kvar där längre än 10 minuter eftersom vi fick för oss att handla lite gott, så vi fick skynda oss lite för att hinna innan affärerna stängde. först till mataffären i oden där vi köpte räkor, bakpotatis och dricka! sen vidare till hemmakväll för att köpa en påse godis. sen blev vi sittande utanför där en bra stund eftersom vi inte kunde ta oss hem :p till slut kom billy och plockade upp oss. så åkte vi till shell för att växla pengar för att ge honom llite till bensin, passade även på att köpa mjölk till kaffe, frukost och så (y)

sen kom robin och simon. jag fixade käket medans dom kollade TV. bakpotatis, räkor och vitlöksbröd :D mumma! när jag och lisa käkat kollade vi på 'johan falk - de fredlösa', den var bra! :):) efter det var det dags för den efterlängtade ;) (efter en hel del krångel dock) 'paranormal activity', vi släckte ner i hela lägenheten och stängde dörrarna in till rummen. jag gömde mig bakom en kudde och gjorde mig redo på att bli vettskrämd .. sen var filmen slut! hallå?! jag förväntade mig att skrika, gråta och skaka av rädsla :o ..... en besvikelse kan man väl säga! närmare halv 6 på morgonen åkte pojkarna hem och vi gick och la oss. vilket betyder att jag inte fått tillräckligt med sömn (a)

BACK TO BED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0