JAG FÅR VÄL KOMMA MED EN PATETISK URSÄKT

"jag drack iaf inte cider" ..... går kvällen hatar jag. lisa började tjata om att dricka, vilket jag inte ville! men lättövertalad som jag är (speciellt när det är någonting jag egentligen vill) så körde vi igång med en tequila shot hos albin och inte långt efter hade jag tömt jägermeistern :( hade intalat mig någonting i stil med att om jag dricker rent så får jag inte i mig lika mycket kalorier. och visst, hade säkert varit mycket onyttigare än att dricka en massa cider eller drinkar.

problemet är bara att jag mår rent ut sagt skit nu!! jag var helt övertygad om att jag skulle klara det här ända till jul, jag visste att jag kunde. och ändå förstörde jag det. dumma, dumma, dumma mig. det gnager verkligen inom mig :'( och baksmällan kom ju inte som en överraskning precis ..... nu blir det mycket vatten innan middagen med släkten på new place, lär ju beställa någonting nyttigt att äta. +o( mycket, mycket vatten! fan vilken ångest jag har nu.

frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0