LARS AND THE REAL GIRL

ska se på lars and the real girl med ryan gosling nu. jag och pappa började kolla på den igår, men jag hann inte riktigt se klart hela eftersom jag skulle med bussen till gymmet ;| en sak som man misstar sig lite på med filmen (iaf när det gäller mig) är att det verkar som en komedi, en film full av skratt och humor. men nej, jag har inte haft speciellt roligt åt den alls. självklart har man fnissat till någon gång, för storyn är ju ändå en aning udda :p men jag ser den till störst del som en tragisk historia om en ensam, osäker kille som bor i föräldrahemmets garage eftersom hans bror och respektive bor i huset, han är ju trots allt lite av en ensamvarg som har svårt att finna trygghet och bekräftelse .. han "förälskar" sig med tiden i en love doll. en plastdocka han beställt på nätet från en sida hans vän hade hittat, dock använder han den inte på samma sätt som vem som helst skulle ha gjort ..... han vill gifta sig med den här dockan. med hjälp av bianca (som dockan heter) bygger han upp sin självkänsla och så småningom går han ut med "the real girl" (;

mer än såhär har jag inte hunnit se!! men förväntansfull är jag, så nu ska jag fortsätta kolla på den :D

edit;
hahaha. okej. det här är lite roligt (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0