LIKA TRÖTT SOM PIGG

kan inte riktigt avgöra min energinivå nu. kan ju inte sova mera, så var tvungen att gå upp .. trots att jag har tid på mig att sova 1½ timma till ;s hm ..... men nu kan jag ju iaf göra mig klar i lugn och ro (säger jag nu, om 1 timma springer jag runt här som en huvudlös höna) innan jag ska ta bussen in till stan för möte med kerstin på högskolan. hoppas att det går någorlunda snabbt, så jag hinner med direkt bussen 11.50 till frändefors. hade vart skönt. slippa byta i vänersborg och skit. ska ringa mamma innan jag åker sen och se när jag behöver vara uppe. så om jag inte hinner med den busen åker jag hem ett par timmar emellan ist. eller passa på att träna kanske?

ska fixa lite frukost nu och äta till andra avenyn nu klockan 09.00 :)
det blir en rejäl frukost. müsli & fil, dubbelmacka (grovt bröd, frökusar <3 love it!) med skinka, ost och gurka och så ett glas mjölk (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0