MIN PAPPA ÄR ROLIG

..... herregud! nyss stod han här och pratade med mig. sen gick det några minuter, så hörde jag äggklockan ringa. antog att han värmer tacogratängen :p tänkte sen inte mer på det, men så slog tanken mig nu 'har jag hört honom greja i köket' - NEJ! :o reste mig ur datastolen och kikade in i vardagsrummet. där sitter han i soffan, och sover. ja självklart. fast ärligt talat tror jag inte han somnade. mera en whiskey cola för mycket. fast med tanke på att han har suttit och lyssnat på en av hans pratmakare till polare oavbrutet i ett par timmar ikväll är det väl lite förståeligt. att det blev en grogg för mycket alltså! ;D haha. tog ut tacogratängen ur ugnen iaf. jaja, ska försöka väcka honom och själv ta mig lite mat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0