PARLEZ-VOUS FRANÇAIS?

(*)waeliano säger:
Que fais-tu? :D (vad gör du? :D)
-         fia     yesterday is history säger:
pratar med lisa om träningen :)
dd?
(*)waeliano säger:
:O
:O
:|
kan du franska? :D
-         fia     yesterday is history säger:
kan allt :D
fick du chocken nu eller? :P
(*)waeliano säger:
lite :D
hahahha :D
-         fia     yesterday is history säger:
se moquer de vous maintenant (skrattar åt dig nu)
:D
(*)waeliano säger:
vadå skrattar åt mig :(
-         fia     yesterday is history säger:
kan du franska? :O
:O
:|
:D:D:D
(*)waeliano säger:
Oui :D (ja :D)
-         fia     yesterday is history säger:
fou (galet/tokigt)
pour de vrai? (på riktigt?)
(*)waeliano säger:
jag är från tunisien damnit :P dom pratar lika mycket franska som arabiska där :P
-         fia     yesterday is history säger:
je n'ai pas vraiment :O (det visste jag inte :O)
hehe :)
(*)waeliano säger:
haha :D
hur lärde du dig franska=:D
hade du franska i grundskolan ele ?:D
-         fia     yesterday is history säger:
je n'ai jamais appris :P (jag har aldrig lärt mig :P)
congénitales (medfött)
(*)waeliano säger:
Comment pouvez-vous parler le français alors? (hur kan du prata franska då?)
-         fia     yesterday is history säger:
je suis un génie (I) (jag är ett geni (A))
(*)waeliano säger:
Un génie très doux (A) (ett sött geni)
-         fia     yesterday is history säger:
haha :):)
(*)waeliano säger:
hahaha :D
men fett coolt ju :D
-         fia     yesterday is history säger:
ja ;)
(*)waeliano säger:
men prata inte med mig irl :(
kommer bara stamma o inte få fram orden
ahahahahahah
-         fia     yesterday is history säger:
okej (A) ska låta bli det då :D:D
inte så bra på uttalen själv (6) hehe
(*)waeliano säger:
ahahahaha :D
ännu en anledning o flytta ihop ;) bli grymma på franska
HAHAHA
-         fia     yesterday is history säger:
ELLER HUR! :D
(*)waeliano säger:
hahahahahahahahaha :D
vi radar ju upp andledningar här:D
ahahahaha :D

Kommentarer
Postat av: Faber Yuhani

HAHA Wael blev ägd.. :D

2009-11-09 @ 02:05:23
URL: http://fabermaskopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0