PRYLAR


nyckelring som tjuter och blinkar när man visslar. hur många gånger slarvar man inte bort nycklarna och önskar att man kan ringa till dom som man kan göra med mobilen? :o haha. den skulle ju passa mig perfekt iaf. hittade denna fiffiga pryl här.

den här apan blåser ditt nagellack torrt när du lägger handen på hans bananer (y) haha. skulle inte tacka nej till en sån, med tanke på hur yr i huvudet jag brukar bli av att sitta och försöka få nagellacket att torka :p hittade denna sötnosen här.

 

en tvålbehållare i form av en näsa fylld med grönt snor :D vilka sjuka saker det finns alltså. det här är nog ingenting jag skulle vilja ha, eller kanske (a) men la märke till den mest på grund av den roliga idén :p här finns den!


Kommentarer
Postat av: Faber Yuhani

Haha önskar att jag 10.000:- som jag bara kunde spendera upp på Coolstuff, vilken grym lägenhet man skulle haft om man bara hade haft grejer därifrån :D

2009-11-07 @ 05:07:52
URL: http://fabermaskopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0