SHOPPING MED PAPPA

åkte ut till överby för att handla mat :) fick med en massa frukt hem, suveränt! :D när pappa vart 700 kr fattigare kände jag för att hitta skor som jag planerat länge nu .. och eftersom vi ändå var där ute (inte min favorit sysselsättning at gå i affärer) så varför inte :p kollade igenom varenda sko-affär och tillslut hittade jag ett par som blev mina för 229 kr (:

idag ska vi äta flygande jacob, det känns ändå ganska nyttigt? det är ju trots allt fredag. med fettsnål matlagninsgrädde ist för vanlig och jordnötter är bra (y) banan är ju inte helt fel det heller och kyckling är magert kött. bacon däremot, vi pratade på att skippa det. men vad fan. flygande jacob ska ju ändp vara flygande jacob ;o ingenting som är absolut "förbjudet" i iaf, det blir gott :D

i förmiddags var jag på sportlife med mamma en sväng för att styra upp det där! :p det gick fint fint. så nu ska detinte vara några problem med de dagliga träningspassen :D efter det kikade vi in hos sonja för att sällskapa under en kopp kaffe. trevligt! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0