SJUUUUUUUUUUK

... och därför orkar jag inte skriva så mycket just nu. ska snart gå ut i vardagsrummet och kolla på 'johan falk - de fredlösa' till lite frukost, blir nog några rostade mackor (: ska väl försöka väcka lisa också och se om hon såg den tidigare imorse när vi satte på den, eller om hon somnade precis som jag :p

igår gjorde vi inget intressant alls.
träffade albin och harvey en stund. sen när vi kom hem till mig igen kom vi överens om att få lite sömn inatt ist för att hålla oss vakna. hade ingen mjölk till kaffet ändå :( så vi bäddade ner oss i soffan/sängen och kollade på 'johan falk - operation näktergal' (som jag sa innan :p) och mumsade på chips, dip och ostbågar. jag somnade dock i slutet av filmen, men bryr mig inte så mycket om det heller eftersom jag inte tyckte det var alls lika bra som dom tidigare. men jag har en del förväntningar på den sista nu, eftersom daniel sa att den var grymt bra. vi får hoppas på det! :):)

vill få se den här också :o
var nära att jag och lisa gav oss på den inatt, det hade nog dock vart mindre lyckat. antar att vi hade legat och skakat i varandras armar och gråtit oss till sömns (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0