SOFFAN MEST HELA DAGEN

jag har ärligt talat (med en skamsen min) inte gjort annat idag. soffan, tv/film, frukost, middag och mjukisar har det vart från jag vakna tills jag nu ska gå och lägga mig :pp spenderade kvällen tillsammans med pappa. vi har ätit ost och kex :) gott! kollade på en jättebra film 'righteous kill' hette den (y)

nu ska jag gå och lägga mig (;
innan 12, ett mirakel! nej, men börjar faktiskt skärpa mig med hela natten framför datorn nu. imorgon blir det träning med lisa på förmiddagen. sen har jag möte mer kerstin 14.00. efter det åker jag nog till babben en stund om jag hinner innan eventuell träning med emelie, isf drar jag till honom efter det tror jag :):) sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0