STÄDNING, TACOS & HUVUDVÄRK

det är vad dagen har bestått av än så länge ..... när lisa vaknat till, så bestämde vi oss för att fixa till lite käk. blev alltså tacos :) väldigt gott! när vi käkat satte vi oss vid varsinn dator en stund innan harvey kom och hämtade lisa, så nu har hon precis åkt. jag ska ta en huvudvärks tablett, nässpray och halstablett och städa lite till! så jag slipper allt imorgon innan pappa kommer hem. ska ju iväg till högskolan på morgonen också, så ska försöka komma i säng någrlunda i tid ikväll.

vet dock inte om jag ska sova i min säng eller luftmadrassen.
jag och lisa har ju halvt "möblerat" om i vardagsrummet och blåst upp den stora, tjocka dubbel-luftmadrassen framför tvn :p ganska behagligt att somna till en film eller tv där faktiskt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0