TRÄNING, SHOPPING & FIKA

sprang som en tok ut till bussen förut ;o missade den dock, men som tur var var busschauffören snäll och stannade ute på vägen :p hahaha. hoppade på och läste metro på vägen in till stan. gick av vid högskolan som vanligt och hem till lisa, mötte henne precis vid porten. så gick vi in till stan och tog bussen till gymmet (y) tränade inte så länge idag, men i stort sett bara kondition, sen sol i ca 25 minuter och lite träning till där efter :):) en massa svett och flåsande senare väntade vi på bussen tillbaka in till stan. sen träffade vi albin, så fick jag tillbaka min mobil. äntligen!! åt helvete med nokia :@ hahaha.

hem till lisa för lite mat. blev väl inget speciellt avancerat, men riktigt gott. pastasnäckor och kantarellsås .. lite tomat och fetaost till det ;) hehe. när vi käkat sminkade jag mig snabbt och så gick vi in till stan för att lisa skulle köpa lite skit. även jag spenderade närmare 200 kr, köpte ett par svarta leggings på gina för 99 kr. XS!!!! :D:D haha, notera det ;p hehe. sen tog vi en fika på espresso house, första gången jag var där faktiskt (a) höhö. där gick det åt 39 kr till en vanilj latte ofc, underbart god <3


sen fick vi för oss att gå på bio!
så vi traskade vi dit för att se vad det gick för filmer, mer än 2012 :p då upptäckte vi tråkigt nog att dom hade stängt på måndagar! typiskt ..... gick tillbaka till oden och besökte apoteket en snabbis. köpte såna där vitaminer/tillskott (whatever) som ingår i mitt matschema :D 49 kr kostade dom.


när vi kom hem till lisa igen hoppade jag in i duschen (: och medans hon gjorde detsamma sminkade jag mig. när vi var klara drog vi ut med Xet och linus :) blev en hel del skrattet under kvällen vill jag lova, herregud :pp höhö. sen dumpade lisa oss och hoppade över till denny sista stunden innan vi drog hem.

nu ska jag ta vara på köttfärsen i frysen.
tänkte laga till några goda pannbiffar och frysa in. ska väl försöka få lite mat i magen också :] trevligt med lite bilder för en gångs skull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0