12 OKTOBER -09

Kläder: paps mjukisar, svart linne och stor, svart, mysig t-shirt

Smink: foundation, lite solpuder

Frisyr: simpel, men trasslig knut

Bild: sleten bild, precis som jag är idag (a)


Läsning: knappt någonting, skumläst igenom några "viktiga" papper bara.

Låt:
det har jag faktiskt ingen idag, behöver uppdateras!

Mat:
frukost, middag ... sugen på någonting gott /;

Vill ha:
godis :$

Köp:
pass

Humör:
knappt vaken

Göromål:
tandläkaren

Borde:
ta en promenad för att piggna till

Saknad:
kärlek

Beroende:
slappa

Roligaste:
änglagård

Tråkigaste:
att jag har tråkigt :pp

Dummaste:
ont när tandläkaren borrade i min knappt bedövade tand. aj aj ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0