AJ AJ AJ .....

värsta tandläkarbesöket jag har varit med om, definitivt! ;o visade sig att dom skulle laga en tand. först och främst tog det ett tag innan dom själv visste vilken eftersom dom var nära att börja med 2 andra innan dom hittade den rätta! hahaha. först var det tydligen en på höger översida, sen vänster översida och slutligen höger undersida. så där fick jag en bedövningsspruta, som värkte en aning. sen skulle det borras, och det mina vänner, var det värsta jag har varit med om. ska inte bedövning hindra smärtan från att kännas?! det gjorde inte den här varianten som jag fick iaf. kände mig lite svullen i kinden. men tanden skrek av smärta. usch och fy! försökte slappna av så gott det gick. gnydde till några gånger, men överlevde (y)

kände ändå att inte det var värt ännu en hemsk och elak spruta!! så därför struntade jag i att grina pga smärtan och hoppades på att det skulle gå fort. sen ska man ju ha en massa andra prylar i munnen också. så där låg jag med kramp i käken, någon jävla klämma som gjorde mitt tankött ont och bommulstussar för att fylla upp kinderna lite extra sådär ;) sen var det ju 2 händer som skulle in med en borr och all annan skit som behövs för att laga tandhelvetet.

som tur var krävdes inte mer än 20 minuter smärta (; gick hem och kände mig helt förstörd i munnen. haha. la mig på soffan och kollade TV med pappa. käkade lite mûsli och fil, fyllde i papper till försäkringskassan och sen har vi kollat på 'änglagård'. tröttnade på TVn och la mig här i hörnet av sängen med datorn i knät ist :)

nu ska jag snart (tror jag) ta mig någon att äta. för äta bör man, annars dör man .....

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0