BEROCCA

får försöka styra upp kropp och själ nu! :D det är ju för fan hannibanni's 18-års dag = FEST! så jag sitter här med fotbad, har så sjukt ont i fötterna efter 2 långa heldagar i mina 8cm stövlar. dom är så otroligt hårda att gå i, speciellt nere vid tramdynorna. kikade in på dinsko igår kväll och fråga efter några bra inlägg, fick med mig några som verkade bra för 49 kr! hoppas dom gör gott. fötterna orkar knappt gå barfota, så ont har jag nu :/

ska dra i mig ett glas med berocca, för att piggna till lite, så snart tabletten har löst upp sig och njuta av frukosten. någon havregrynsgröt blir'e inte. rostade två mackor med rökt renkötts mjukost på ist :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0