DAGENS PLANERING!

det där med att solen skulle skina får vi nog se runt. för utanför fönstret ser jag inget annat en en trist och grå himmel. sen försöker jag kisa med ögonen för att se om det regnar, tror inte det gör det (y) så jag får väl vara glad för det då (:

har precis lagt på telefonen, pratade med lillasyster en stund. hon ville ha sällskap ute på överby senare. så det blirn en sväng dit, och förhoppningsvis laddar hon på min mobil <3

men innan dess har jag annat på "listan";


  • klä på mig, det kan vara en bra början (;
  • sminka mig .. lite bara, så jag slippe skrämma folk, haha.
  • käka ordentlig frukost, nu kommer jag snart inte hinna det (a)
  • ta bussen 10.22
  • möta lisa på shell
  • gå till IV, lisa ska på möte där.
  • ta oss till sportlife
  • träna träna träna! :D
  • sen får vi väl se ...
  • ska när jag väl kommer hem, fixa design till både lisa och jesper
  • överby med syster, vet inte om det blir innan eller efter jag sätter igång med ovanstående.
  • gå och lägga mig vid 12-02
  • upp 10-00 imorgon (y)
känns bra att sätta igång med ite rutiner! :D börjar med bestäma tider att gå upp/gå och lägga mig. sen ska jag fylla i schemat jag fick av jobbcoachen också. vad jag ska göra varje dag osv. försöka besöka lite arbetsplatser. ge mig på det där med att skriva CV och så. vi får väl se hurd det utvecklar sig ;p nu måste jag verkligen skynda mig. 30 min kvar :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0