DUBBELFROSSA

sitter här i soffan med en filt runt om mig. har förflyttat mig till vardagsrummet med min bärbara för att kolla på 'arga snickaren' :) har hämtat mig några bullar och ett glas mjölk. la undan chipspåsen som jag syndade med en stund innan jag tog mig i kragen och gömde undan dom för mig själv! :p bullarna var dock inget goda. åh! jag är sådär sugen hela tiden, äta äta äta. måste komma iväg till gymmet imorgon. blir upp och hoppa klockan 10 som vanligt, iväg till gymmet. sen hem för att för att städa lägenheten och laga middag tills pappa kommer hem :D får fundera vad jag ska hitta på för någonting till vitlöksbrödet som han beställde förra helgen (a)

har suttit och funderat i flera dagar nu på vad jag ska hitta på på lördag. halloween är ju ändå halloween ;) men jag har mina idéer. hoppas hinna med att åka till mamma en sväng imorgon eller fredag också, behöver lite saker därifrån. dessutom ser det ut som det blir lipz tomorrow night! ;D hört att det blir mycket folk.

nu är reklamen slut :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0