HOS MAMMA

nu är jag "hemma" i frändefors. pratade lite med mamma, björn, maja och fredrik ute i stallet innan jag gick in i mörkret :p tänkte lite lampor och satte mig här vid datorn, som för övrigt används med hjälp av världens snabbaste internet! not. men funkar iaf. struntade i att ta med min dator eftersom det ändå bara blir några vakna timmar. åker ju tillbaka till trollhättan med dennis imorgon, vid halv 10 blir det ungefär, när han ska till skolan :)

ska försöka sova ut ordentligt inatt! så jag är pigg och glad imorgon, time to party. dock inte sådär super taggad för tillfället. fast det kan väl bero på att jag knappt orkar hålla ögonen öppna just nu (a)


puss&kram              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0