INATT JAG DRÖMDE .....

jag är alldeles precis nyvaken :p vaknade av mig själv, skulle egentligen sovit två timmar till. men 6 timmar får väl räcka då, för den här gången :o annars är det faktiskt en rutin att jag ska sova 8 timmar/dygn. jaja. fick precis en påminnelse om att drömmen jag hade (igen) fast i lite annorlunda skepnad den här gången. men annars i stort sett samma historia. hade längehet, en gammal kär person stod utanför dörren länge, sen vart det sura miner för att det tog säkert 30 minuter innan jag öppnade,dels för att jag stod i duschen och sen inte visste om jag skulle öppna. hade kläder överallt. fick höra någonting som jag kanske inombords väntat länge på att få höra. men när jag använder sunt förnuft vill jag nog inte alls det. den sista tidne har jag försökt att se bort från det iaf. nog om det.

nu ska jag försöka komma någonvart med designen tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0