JAG ÄR NYBADAD :)

..... och trött som bara den!

håller på med designen till jesper nu.
men tänkte att jag skulle gå igenom min dag lite snabbt eftersom jag har en ganska övertygande känsla om att jag inte kommer orka det när jag känner att jag gjort nog med designen för idag! :p

träningen med lisa blev ju "framflyttat" (var det planerat).
emelie kom och hämtade mig, så åkte vi till Ö&B, köpte shampoo, balsam och hårspray, träffade på en konstig gubbe och sen åkte vi hem till henne. så bytte hon hem snabbt innan vi drog iväg igen. åkte till näl för att byta bil med carina, peugeoten drar ju mycket mindre bensin än S60n (y) sen åkte vi till sportlife, så köpte jag gymkort. 395/mån i 12 månader, så nu blir det till att hålla igång. gym, pass & sol som gäller på alla sportlife-anläggningar :) bra! sedan iväg till strömslund där vi gick 5 km-spåret :DD duktigt duktigt! där efter till möllan för att handla ägg, ströbröd och potatis. sen lagade jag mat - panerad fisk, potatis och senapssås kinda' (; riktigt gott blev det iaf.

sen slappade vi en stund.
unnade oss lite glass och kollade TV en stund. vid 4 drog vi bort till jesper och så tog han och em en cigg. 15 minuter hann vi med ungefär innan vi hoppade in i bilen igen för att åka till frändefors. hälsade på hos mamma, fick lite pengar till bio, skrev på papper om handledar blabla :p sen åkte vi till marcus och hämtade älskade lillebror. fick även se nykomlingen hugo! jätte söt :)) inte mer än knappa 4 veckor gammal .....

hämtade ut biljetterna jag bokat, köpte lite godis & dricka. popcorn blev det också (; drygt 2 timmar senare åkte vi mot frändefors igen. filmen var hur bra som helst :D 'UPP!' såg vi, rekommenderas starkt! herregud, både jag och emelie skrattade så vi grät vissa gånger :pp sjuuuukt bra verkligen.

blev kvar några minuter innanför dörren hos marcus innan vi åkte hem mot trollhättan igen. väl tillbaka i kära hemstaden hämtade vi jesper, åkte runt och fjantade oss ett par timmar, herregud. helt galet :DD halv 12 åkte vi hem var och en.

en av dom bättre dagarna måste jag säga :)
nu ska jag fortsätta lite till med jespers design, sen ska jag gå och lägga mig. upp klockan 10 imorgon och iväg och träna med lisa [: sen är det karaoke final på lipz!!!! :D heja emelie <3

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0