JAG ÄR OKEJ

igår när jag kom hem låg sminket under ögonen. blev lite fel det sista igår, ingenting som jag vill dela med mig öppet av dock :( mest pga att jag av vissa skäl vill hålla det för mig själv, då jag bär på en aning skam ..... sista timmen på lipz igår satt jag och pressade tillbaka tårarna för att inte bryta ihop. har gjort det en gång där inne och det är inget jag vill vara med om igen, den kvällen är inget av dom bättre minnena. jag, emelie, jonte och emil gick ut vid kvart i 2 eller något. då kunde jag inte sansa mig längre. satte mig ensam och grät lite eftersom jag ville hem, hade alla grejer hos emelie, visste inte hur jag skulle hem, hade möte tidigt nu på morgonen, hade inte ens med mig jacka så jag frös och så var det den där sista biten jag inte vill berätta.

billy var ute som tur var, så han kom och hämtade mig.
stannade till vid emelie så jag kunde springa upp och hämta mina saker, lånade jontes nyckel som jag sedan la i brevlådan. sen körde han hem mig till "älskade" sylte :) gick och la mig, vräkte i mig lite ostbågar, halsade vatten och somnade till skillet's underbara musik <3

vaknade av alarmet halv 8 imorse. sjukanmälde mig och somnade om. underbart att sova uuuut idag :) vaknade för en liten stund, sen kom pappa in och frågade funderat när jag kom hem :p han som trodde att jag skulle sova hos emelie. nu duschar han, sen tror jag att vi ska åka och handla, men början väl med att undersöka skåpen i köket och skriva upp vad vi behöver (:

har sjuuukt ont i axlarna och fötterna :( någon som kan komma och ge mig några timmars massage? (a) knät klarade en kväll med högklackat utmärkt känns det som iaf! :D inte för att det är bättre idag, men inte sämre heller och det är väl ändå positivt? (y) eh, nu ska jag rycka upp mig lite, bestämma mig för om jag ska äta frukost eller inte och dra på mig mysiga mjukisar. får väl se om det blir ombyte ikväll eller om jag kan slappa i dom hela dagen. ska nog med emelie till vara senare iaf, vi får väl se. sen vet jag inte vad det blir mer än det, än så länge.

och just'e! (i) angående karaoketävlingen. tror emelie kom 4a, fattade det som det iaf! min åsikt? värdelösa domare, helt seriöst. ingen där var bättre än emelie, möjligtvis ganska jämt mellan henne och vinnrna som sjöng 'you're the one that I want' från grease. men emelie förtjänade definitivt minst 2a plats!!! är fortfarande arg och ledsen för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0