JAG ÄR PIGG :D:D

måste säga att jag börjar verkligen komma in i rutinerna. vaknade inte mer än några få sekunder innan väckarklockan ringde! nu har jag plockat in disken, jag inte orkade göra igår, i diskmaskinen (: ska fixa mig lite frukost och göra mig "i ordning". tar som vanligt bussen 10.22 för att möta upp lisa, sen blir det träning. sola ska jag göra idag också tror jag (y)

låg igår kväll och ångrade köpet av gymkortet en gnutta :/ eftersom jag är så sjuuukt fattig nu igen, fast det är jag ju mesta dels .. men grejen att jag hade 500 när jag vaknade och 4 kr när jag gick och la mig (a) ska dock ha lite pengar av emelie, eftersom jag betalade hennes bio, men ändå ;o så nu gäller det att ta vara på mitt dyra köp!

förresten så är mitt knät ännu ett steg bättre idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0