JAG ÄR SUR

men jag ska försöka att inte klaga för det! tänkte berätta om dagen ist för att anteckna allting som känns fel just nu. bra början på min nya "positiva" inställning. hm hm .. emelie kom och hämtade mig strax innan 3. så åkte vi till vårgårda för att möta upp hans. träffades på donken, bytte bil. jag och em kilade in på donken för att hon ville ha "en bulle eller något", det blev mer än så .. 4 nuggets m. currysås, en mc fish, en vatten, en choklad milkshake och en morotskaka :D haha. så tryckte vi i oss maten sen satte oss i bilen. hans saab vill säga, eftersom emelie inte ville köra den trasiga volvon fick han göra det :p höhö. vid kvart i 5 var vi framme i borås. lämnade in bilen och hoppade in i fina saaben igen. emelie körde, jag halvsov bredvid sista biten och hans satt och knappade på datorn i baksätet :)

sen släppte vi av honom och åkte till sportlife för att träna. fullt med bilar, aldrig sett så mycket folk där :| herregud. behöver jag ens säga att vi vände fortare är fort?! hehe. träffade folket på shell en sväng innan vi åkte till jätten där emelie köpte korvbröd, och så mötte vi robin och peppe för en snabb pratstund! sen bestämde vi oss för att klippa dagen där.

när jag kom hem hamnade jag så klart här. gjorde mig en ciabatta med ost, skinka, mjukost med feta ost och soltorkade tomater och paprika :DD mumma var'e. så nu är jag iaf mätt och belåten. okej, nu kommer jag snart in på varför jag är lite grinig, och det skulle jag ju inte göra, så vi avslutar här helt enkelt (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0