JAG ÄR TRÖTT!

sitter här och gäspar gång på gång. funderar på mycket, dock inte sådär djupa saker som jag brukar sitta och grubbla över, eller brukade kanske är mera aktuellt :) försöker ju komma ifrån den sidan av mig själv. nej, jag sitter mer och överväger om jag ska ta en dusch, om jag ska äta, om jag ska hämta cola .. det sista där har jag nog funderat på i snart 4 timmar :p hahaha. väntar på några filmer som utorrent hämtar hem åt mig för tillfället! 'knowing', slumdog millionaire' och 'two lovers'. hoppas att det är någonting att ha, någon av dom iaf (: 'knowing' verkar ju grymt bra iaf! (y)

nej, nu får det bli ett glas kall cola! :D sen ska jag städa rummer lite i väntan på filmerna. har kläder utspridda överallt, som vanligt kan man väl säga :p hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0