KOKO :p

ÄNNU EN AV MIN OCH DENNIS INTRESSANTA KONERSATIONER (;


NoZ^ ||  FoX RacinG || sa:

Zzzz ?
äre ett djur lr
-         FIA     jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit sa:
ja visst
nej, det är en fågel
NoZ^ ||  FoX RacinG || sa:
fårgel är väll et djur eller äre ett egen art?
-         FIA     jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit sa:
helt egen
NoZ^ ||  FoX RacinG || säger:
coolt ska nog köpa en art då
-         FIA     jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit säger:
japp. men det finns lite olika varianter
Zzzz, zzzzz, zZ & ZZZ
NoZ^ ||  FoX RacinG || säger:
okej äre tryp en åklder som zeebroo dom räknar man ju efter ränderna eller pumorna när man räknar prickar :_
-         FIA     jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit säger:
ja, fast dom hära har små mjuka taggar. känns som silikon typ :)
NoZ^ ||  FoX RacinG || säger:
okej låter lite som allätare då
-         FIA     jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit säger:
ja fan. du kan ge dom allt från kaffe till herion (y) inga problem!
NoZ^ ||  FoX RacinG || säger:
okej taurin då
dör dom jävlarna då :o
:s
:(
-         FIA     jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit säger:
köp två, så kan du ju testa! (I)
dör den så har du iaf en kvar :D
NoZ^ ||  FoX RacinG || säger:
vill inte döda han
är bara hannar
-         FIA     jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit säger:
okej ... hm. då får du helt enkelt inte ge den taurin :o
NoZ^ ||  FoX RacinG || säger:
okje ne jag pissar på dom ist :_
-         FIA     jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit säger:
ja, men det klarar dom :):)
NoZ^ ||  FoX RacinG || säger:
får se
bögar
allihoppa
1
-         FIA     jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit säger:
homosexuella jävla skator!
NoZ^ ||  FoX RacinG || säger:
precis ut med det dom är fitter !
håriga jävla fitter!
-         FIA     jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit säger:
hahaha _D
NoZ^ ||  FoX RacinG || säger:
(:
-         FIA     jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit säger:
så störd!
NoZ^ ||  FoX RacinG || säger:
brukar låta så
-         FIA     jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit säger:
det är helt otroligt vilka sjukt intressanta samtal vi alltid har på msn (y)
NoZ^ ||  FoX RacinG || säger:
hahaha :p
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0