NU ÄR JAG TRÖTT PÅ DET HÄR :p

usch. börjar må dåligt nu .. behöver verkligen sova! ;o ska äta någonting först bara, eller nej. jag struntar i det (a) hm .....

idag har jag lagt ner många timmar på designen,
dock inte kommit speciellt långt. men vissa saker tar sin tid :/ förutom det har jag vart med albin och självklart träffat en hel del andra :) emil, harvey, christoffer, simon, billy, sandra m.fl. var på hunneberg en stund det sista, letade älg att skjuta på. hehe, albin köpte en luftpistol idag :p haha. det enda vi fick se var en hare som albin skjöt efter, stackarn! dagens samtalsämne har varit sex. sex, sex och sex. inte mycket annat än det. illa! kollade på lite mer än halva 'transformers 2' hos albin också. tills det började lagga, albin tröttnade och ville dra ut (;

vilket rörigt inlägg det blev. hehe. orkar inte tänka riktigt. bla bla .. sov gott :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0