EMELIE HOLM (v.

VÄLJ EN VÄN

skriv ner vilken vän du valde: emelie holm
du ska vara helt ärlig när du svarar på de här frågorna ...


när träffades ni sist? - i torsdags, på min födelsedag :)
har ni många minnen ihop? - absolut! trots att vi känt varandra en kortare tid
litar du på henne? - ja, det gör jag verkligen.
hur länge har ni känt varandra? - sen 19 juli får jag nog säga (;
hur ofta träffas ni? - ganska ofta, dock inte dom senaste veckorna
har ni varit utomlands tillsammans? - nej, men har planer på det!
har ni festat tillsammans? - OM VI HAR :DD hahaha
hur gammal är hon? - 18 år, 6 månader & 25 dagar blir det nog :pp
har du sett henne gråta? - ja, det har jag.
har du sett henne vara riktigt arg? - yes!
vad skulle du göra om hon dog? - kan inte ens tänka mig den smärtan :|
har du sagt 'jag älskar dig' till den här personen? - många gånger <3
skulle du ställa upp för den här personen? - anytime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0