SNABBA RYCKET!

nu ska jag sätta igång på högvarv!!!

  • förbereda middagen så gott det går
  • torka golven
  • skippa duschen tills vidare
  • klä på mig
  • fixa mig
  • ta bussen in till stan
  • besöka banken för att sätta in mina 10 euro på swedbank kontot
  • ta ut 300 kronor
  • köpa busskort
  • åka till albin
  • softa en stund.
  • förmodligen åka med albin och möta milki för att fixa alkohol
  • hem och duscha
  • laga mat
  • fixa mig
  • vänta på pappa
  • äta
  • börja dricka
  • fixa mig lite till
  • bege mig till förfest, vart nu det blir
  • supa supa supa
  • dra till lipz :))
  • ha fett roligt!
  • hem
  • sova
edit; nu är en del av listan avklarat ;D

edit 17.24; sitter hos albin nu. väntar på att hans pappa ska komma med bilen så vi kan fixa alkohol och så sen ska jag hem och fixa mig + laga mat. skynda skynda. pappa messade nyss om att han blir sen, ca 20.00, så hinner inte vänta på honom. vilket iofs resulterar i att jag inte behöver vänta alls och kan skynda mig så mycket som möjligt. kan packa med mig smink och fixa mig på förfesten, vart nu den äger rum?

Kommentarer
Postat av: Faber Yuhani

haha herregud :D äsch då, man vet ju aldrig, det kanske inte bara är en ursäkt utan hon verkligen är upptagen? :) man vet ju aldrig! men ändå, har man lovat nåt så ska man ju hålla det, tycker jag :)

2009-10-29 @ 13:55:36
URL: http://fabermaskopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0