SUNSHINE ;D

upp och hoppa fröken sovmorgon (; hehe. vaknade till för en stund sen av ett sms, vilket var lite underligt eftersom jag drömde att en viss söt person precis sa att jag skulle få ett! ;o hm .. hadfe beslutsångest om jag skulle offra drömmen, vakna till ordentligt och svara på sms;et eller försöka somna om. struntade dock i det. svarade på det och så bestämde vi att vi ska ses i stan om 30 min :)) så sitter här med tandborsten i munnen, ska rusa ut till bussen alldeles strax :pp har inte hunnit med någon frukost, så får väl se om det blir något i stan eller om jag skippar det idag också :/ hehe ... blivit fruktansvärt dålig på att käka frukost.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0