TIME FOR BED

har för ovanlighetens skull ägnat en stund till msn. haha, brukar knappt prata med folk där längre ... ägnar tid och tankar åt så mycket annat hela tiden när jag sitter vid datorn. men nu så är det iaf dags att gå och lägga sig här känner jag :) ska upp vid halv 10 imorgon. 10.22 går bussen in mot stan, ska möta lisa på shell för att sedan hänga med henne till IV där hon ska på möte! efter det blir det raka vägen till sportlife :D ska bli helt underbart att köra slut på sig lite, det var ju ett tag sen nu (n) buuu! inget vidare bra faktiskt. men har ju på sätt och vis kompenserat det en aning med tanke på hur jag har dragit ner på mat senaste veckorna och dessutom har jag ju varit lite krasslig och inte alls i form för att träna.


hur som helst ... god natt var det! :*

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0