VILKEN RÄDDNING!!! :D

humöret har sjunkit, sakta med säkert dom senaste dagarna :( idag har det vart extremt gränsfall till en av dom där riktigt jobbiga perioderna. men nu känner jag mig på topp igen! allt handlar om min omgivning. jag klarar verkligen inte av att sitta inne, ensam, uttråkad. det är sjukt, men ärligt talat riktigt farligt för mig /: funkar helt enkelt inte.

tog som jag sa bussen in till stan för att köpa godis ;) och satt på bussen igen efter drygt 5 minuter (y) pratade med emelie över några sms om att supa till. hon var fett sugen, sa hon. jag var ganska skeptisk. men sen tänkte jag att vad fan; jag kan ju lika väl gå av vid statoil och kika in hos henne. nu när jag ändå kommit utanför dörren. så det gjorde jag :) satt och pratade en stund, smaskade på innehållet i min påse. jag halsade i mig power kingen som jag hittade i kylen på hemmakväll och så spelade vi lite gitarr :p haha. sen åkte vi och hämtade emma. när vi kom tillbaka satt 3 tjer och väntade i trappuppgången. när vi kom in började gänget dricka vin. jag nöjde mig med hallonsaft och några goda ballerina kakor till det! sen kom jonte hem. jag gick ner för att öppna dörren åt jesper och hans kusin yonas, då hade även vurp dykt upp! sen satt vi och chillade bara en stund innan jag, jesper och yonas lånade bilen hem till jesper. han hämtade lite grejer och så skjutsade dom hem mig till sylte innan dom åkte tillbaka för att överlämna bilnycklarna till emelie igen :D

nu börjar jag bli lite trött! fast ändå känner jag mig väldigt energisk, så jag tänkte passa på att städa rummet. för det behövs verkligen ^^ funderar även på att möblera om (a) sjukt sugen på att göra det. hur som helst så lär ni ju höra av mig om en stund igen :*

<3 alla underdunderbara vänner!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0