VILL INTE SOVA!!! :( BUHU ...

ska ju upp TIDIGT imorgon! :| tidigt i en mera detaljerad definition ungefär någon gång mellan 7 och halv 8. möte på högskolan angående jobbcoachingen (y) 8-15 ska jag vara i entré AIL, har ingen aning om vart det är, men det ska tydligen vara utskyltat. dock kommer jag drabbas av kallsvettning, röda kinder och hjärtklappning när jag kommer innanför dörrarna och ska stressat söka upp dom s.k. skyltarna med min stirriga blick. sen lyckas följa dom med mina förmodligen ordentligt skakiga ben! uuuursch. sånt här tycker jag inte om. men som tur är har jag (och hoppas att jag imorgon har kvar) en någorlunda positiv inställning. d.v.s. utmana mig själv! :) jag ska gå in där, hitta rätt, träffa personen i fråga och bara vara mig själv. kommer gå hur bra som helst (; så de' så.

det största problemet för tillfället är ju då att jag inte vill gå och lägga mig.
stormtrivs för tillfället sittandes här i min underbart sköna säng, med datorn i knät, en godispåse bredvid och riktigt bra och mysig musik som susar i ett par ovanligt bekväma hörlurar, dock ganska dåligt ljud (n) fast trots det, som tur är, börjar jag faktiskt bli lite trött. känner en gäspning som söker sin väg ut precis nuuuuuuaaaahhw :)) hihi.

ska kila iväg och tvätta bort sminket nu :*


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0