VISSTE DU ...

att jag vill ha fett med pengar!
att min senaste kyss inte spelar någon roll ...
att jag lyssnar mest på rock
att jag pratar ibland för mycket, ibland knappt alls.
att jag inte gillar att vara ensam!
att min bästa vän är musiken <3
att min första riktiga kyss minns jag nog inte.
att jag avskyr när folk ljuger för mig.
att kärlek för mig är komplicerat
att jag gillar att träna.
att jag alltid kommer att bevara många betydelsefulla minnen.
att jag är hemligt förälskad i nobody
att sist jag grät var igår kväll.
att min mobiltelefon är saknad.
att när jag vaknar på morgonen så känner jag mig ensam.
att innan jag går och lägger mig lyssnar jag på musik.
att idag har jag vart och handlat med pappa.
att jag just nu tänker på *censur*
att i kväll ska jag antagligen förbli ensam.
att i morgon kommer jag säkert inte göra någonting.
att jag hoppas på att kunna tro på kärlek igen.
att jag verkligen vill veta .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0