850;IONDE INLÄGGET :p

klockan är 15.59? kanske inte stämmer riktigt, 22.59 verkar mera trovärdigt! haha, har precis installerat om min bärbara dator, det var på tiden att jag gjorde det tycker jag! :D fast trivs bättre vid den stationära nu, har blivit lite av en vana :p hehe. gäspar gör jag som bara den! kanske lika bra att gå och lägga sig egentligen? ;/ tjänar ingenting på att sitta uppe, även om jag tyker om att bara sitta framför datorn (datorerna), ta det lugnt och lyssna på musik. ska ju iofs pilla lite mer med datorn, få ordning på allting :)


kvällen har jag tillbringat hemma precis som dom tidigare helgerna det senaste. käkat pizza med pappa, självklart en mumsig kebab med fetaost ;) och ett halvt glas cola har jag druckit också ;o vilket jag kanske inte skulle gjort eftersom jag har suttit och vart sugen på det hela tiden sen dess ..... fast det är ju lördag. kanske kan ta ett glas? (a)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: CHRJ

Låter som en mysig kväll! =)

2009-09-19 @ 23:05:23
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Viktoria

sv: gott! jag var och är med en kompis :)

2009-09-20 @ 09:52:44
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0