DAGAR MAN SAKNAR!

någonting som verkligen, jag menar verkligen gör mig ledsen är när saker och ting förändras. vänner, känslor, kompiskretser, allting som som betyder någonting.


slappa dagar då vi bara umgicks och "hade tråkigt tillsammans"



eller tiden då ni bara kunde dyka upp utan förvarning;

ni kunde alltid muntra upp mig, på ett eller annat sätt. för det mesta tangera, haha.

 

jag saknar verkligen allting som har med den tiden att göra. er, festerna, pizzan, supandet på skolan, mopparna, somrarna, till och med tro det eller ej vintrarna! dagarna vi slappade hemma hos dennis, eller hängde utanför 45ans. dom gångerna vi söp på bussen och alla spontana saker vi gjorde. som när vi satte oss och söp på bussen till udv, för att sedan kika in på donken och sätta oss på bussen igen, så hamnade vi i thn en stund, haha. nu för tiden handlar allt bara om bilar, bilar, krogen, brudar och att försöka passa in.

 

hur mycket jag än vill, så kan jag inte göra någonting åt det, och hur många nätter jag än sitter och tänker på det här, och önskar att jag kunde få gå tillbaka, så kommer det aldrig komma igen ..... jag vet inte. är det bara ni som har förändrats, eller är det mig det är fel på? jag vill veta. för jag vill känna att jag vet vart jag har mina vänner, och det kan jag inte göra idag. jag har ingen aning om vilka som egentligen är mina vänner och inte. det senaste året har jag inte gjort annat är grubblat över vart jag har mig själv, vilka jag kan lita på, vad jag ska göra med mitt liv osv. och om och om igen, så känner jag mig bara så jävla ensam och sviken - av dom jag trodde jag kunde räkna med, för livet!

 


 

 

kommer ni ihåg?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0