DAGS ATT FÅ LITE MAT I MAGEN

vaknade framåt halv 2 och klev upp ur sängen! kollade mobilen, svarade på sms. gick fram till spegeln och insåg med en gång att det här var en bra dag :D börjar verkligen se resultat nu, och den känslan är obeskrivlig. men ännu är det en lång väg kvar .....

gick ut och ställde mig på balkongen, stor och bara njöt av vädret.
man får ju ta vara på dom sista varma solstrålarna nu, för snart är hösten här på riktigt! ;/ känns tråkigt, men samtidigt mysigt. fast helt ärligt så saknar jag sommaren redan nu. hur ska jag stå uuuut?! usch.

nu ska jag klä på mig och gå bort till affären :)
sen ska jag äta lite frukost, hänga upp tvätten när maskinen är klar med den :p och kanske städa lite till, mitt rum och köket är iaf färdigt. ska dock dammsugas och så :) vardagsrummet har jag knappt vart i, och här (pappas rum) plockade jag undan efter mig redan igår ... eh ... imorse, innan jag gick och la mig (;

duscha ska jag hinna med också.
sen kommer dennis, någon gång framåt dagen här :p och så ska jag träffa min gull-alice sen :D

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0