FÖRSTA CIDERN! HUR SLUTAR DET IKV? (;

smsade pappa och frågade när han skulle komma hem! fick följande svar; "om ca 1.3 timmar lr ca 19.15 :D" hahaha, ibland kan man inte göra annat än att skratta :p hur som helst, frågade om jag kunde ta ciderna i kylen och visst fick jag det, bara jag sparade en till honom, så nu sitter jag säker med åtminstone 5 kalla, goda rekorderlig vilda bär cider :DD precis öppnat den första. när drack jag senast? känns som jag hållt mig i en evighet, fast jag vet att det bara är någonstans mellan 1,5-2 veckor (a) fast iofs så drack jag bara en enda grogg (baccardi & cola) förra lördagen, så egentligen är det ganska länge sedan nu! :)) det känns bra.

nu ska jag försöka styra upp kvällen från första början.
så kanske den slipper rasa för mig sen när jag kommer på hur bråttom jag har, att jag måste duscha och äta. att jag inte vet vad jag ska klä på mig osv ... ungefär sådär som det alltid blir (n) ska faktiskt hoppa in i duschen direkt, efter jag ringt emelie (:

..... om hon kan svara!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0