FUCK FACEBOOK! :o

4% lucky today? no way. hahaha. jag har inte haft någon otur, och jag är på nästan lika bra humör idag, som jag var igår :D jag börjar tro lite på det där att saker och ting blir var man gör det till (; morgon promenaden på 36 minuter (enligt mina statistikiska beräkningar 4536 steg) var en succé, haha. låter konstigt att kalla det det, men ändå. jag kände mig verkligen peppad att gå, hade ett leende på läpparna, som bara växte mer och mer för varenda person jag mötte. för vet ni vad? idag utmanade jag mig själv :D jag hälsade på alla jag mötte, hehe *stolt*


när jag kom in blandade jag till en naturdiet drink,
tänkte leva på dom ett tag nu igen (; dock blir det ju alkohol intag förmodligen hela (lång)helgen:

  • torsdag: lipz med dom som är sugna!
  • fredag: eventuellt vbg, beror på vad albin har för planer? ;p
  • lördag: hannah fyller 18 (grattis hjärtat!) och har fest.
  • söndag: läääär jag inte vara pigg och unnar mig säkert en pizza eller liknanade ;)
BÖRJAR SUGA I MAGEN NU!!! som tur är ställde jag in en god choklad naturdiet för en stund sen, så den är snart kall och god ((: försöker dessutom mätta mig med vatten, kanske är självgod och unnar mig en morot också, vem vet? ;) hahaha.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0