HOS ALBIN! :)

mötet på af gick hur bra som helst! :) det var nästan som sandra sa "som att vara tillbaka i skolan" haha. det roliga var att jag träffade på en massa gamla klass/skolkamrater. sandra, madde, mattias, andreas ropades upp också, fast han var inte där. hehe. men det var kul :) efter det 30 minuter långa informationsmötet stannade jag och sandra kvar för att fixa tågbiljetter till göteborg (eftersom bussarna var fulla) på måndag eftersom vi tänkte dra och spana in 'european job days' en mässa för dom som är intresserade av att jobba utomlands (y) fast sen fick vi platser på bussen ändå, vänersborgsbussen dock. hehe :p

när det var fixat och klart tog vi följde till torget. sen tog jag bussen till albin. klampade in här med min baksmälla, tog en macka och så blev det soffan + film. 'wallander - cellisten'. fast sen fick albin sms om att hans paket kommit, så vi åkte och hämtade det på jätten, lite slangar till hans älskade bil (: nu är han ute och grejar med det. jag ska tanka ner lite filmer jag vill ha, som jag hittade i hemmakvälls magasin ;) yes!

vet inte vad som händer senare, mer än att jag ska äta tacogratäng med pappa :D men vi får väl se, inget vidare sugen på fest för tillfället iaf (a)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0