HOS BABBI :))

kom till albin för en liten stund sen! fast det är ingen hemma, kom in ändå som tur är (: haha. men hade jag å andra sidan inte gjort det så hade det nog inte gjort mig så mycket, tror jag hade satt mig på altanen och ätit massa frukt från trädgården isf :p idag är en sån där dag som jag verkligen njuter av. humöret på topp och stänger ute alla problem .....

vaknade strax innan 12 "imorse" av att vicky ringde. fick ju ringa upp från hemtelefonen eftersom jag inte kan prata i mobilen :o så frågade hon om jag ville träna. så ja .. jaghade 15 minuter på mig innan bussen gick. klädde på mig, packade lite saker och gjorde 2 knäckebröd med ost att ta med, slängde ner några kakor också, för lite extra energi ;D fick springa som en idiot till bussen, hann som tur var! annars vet jag någon som dödat mig när jag väl kommit fram (a) hehe. fick dock vänta i stan ca 20 minuter, albin kom och sa hej under tiden, och så åt jag min frukost :) sen började det regna lite smått när jag skulle gå av bussen, men vi klarade oss utan att bli pisseblöta på vägen till gymmet. cyklade 20 minuter, styrketränade ca 1 timma, jag hittade en ny favorit, riktigt rolig maskin :DD haha! men vicky vågade inte prova den ;o men men .. sen körde vi 5 minuter crosstraining innan vi drog därifrån. jag duschade där, vicky skulle duscha hemma, så vi skiljdes åt utanför henne.

 


gammal bild på billy, hannah, mig & possy


sen tänkte jag att jag skulle träffa robin, men han bara segar som vanligt. så jag struntade i det! satte mig vid bussen, men kom på att klockan var 3, och albin slutade förmodligen 1 timma senare, bestämde mig för att kolla upp det och visst var det så. så ja ... så hamnade jag här, fick mig en extra promenad och ett päron från trädet utanför på vägen in! hm, han borde väl komma om ca 30 minuter :)) nu ska jag slänga mig på soffan en stund.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0