IDAG HAR JAG RÖRT PÅ MIG, MINSANN!

14237 står stegräknaren på! :DD det känns otroligt bra måste jag säga. även om anledningen till att stegen är så många kanske inte är så bra. hur som helst :p ..... söndagen var ju planerad som så att jag skulle vara med albin, men ja. han hade större intresse i att göra det han gör varenda dag annars, lyllo mig som fick följa med! (y) fick nog och gick därifrån. gick till emelie och pratade en stund, sen vidare hemåt! riktigt mysig kvällspromenad. lång men avslappnande, drog ut lite extra på den genom att ta lite omvägar, kolla på hus och stjärnorna och bara drömde mig bort litegranna, hehe (: sen när jag var hemma 1 timma efter att jag lämnade emelie, så kände jag inte för att gå in. det var så skönt med alla dofter, frisk luft och tystnaden. jag satte mig i lekparken på gården och gungade en stund, njöt av hur tom och fri jag kände mig för en gångs skull! det gjorde gott att få slappna av och verkligen vara för sig själv i sin egna värld en stund .....

imorgon ska jag dra bort till gymmet ett par timmar
, någon gång på förmiddagen tänkte jag. emelie slutar skolan klockan 4, så då ska jag ha middag färdig till henne när hon kommer hit (; hihi. får väl se vad jag hittar på för något!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0