LILLA LILLEBROR ;p

hahahahahaha! ibland förstår jag inte vad han får allting ifrån.

victor: vet du? pappa sa att dom har billigt xbox på överby, men mamma vill inte köpa det.
jag: hon kanske inte har pengar till det just nu! :/
victor: men vi kan ju kolla på det.
jag: ja, vi kan kolla på det.
victor: sen, när vi kommer till överby?
jag: ja, sen .....
victor: i spelaffären?
jag: ja.
victor: men ... vi kan försöka få det gratis.
jag: hahaha, är du dum eller?
victor: dom är faktiskt väldigt snälla.
jag: men du får det inte gratis.
victor: vi kan väl försöka!!
jag: hahaha, nej.
victor: varför måste vi åka till överby och köpa SKOOOOR?!!

hur som helst; grisen lilla dog igår kväll :( trots att mamma var hos vetrinären med henne, fick sy och sådär. men men ... :/ sen kom tobbe, pratade med mamma lite och tog med sig ozzy hem. så nu är tobbe hundägare som han har längtat så efter :D hihi. framåt kvällen lagade jag god mat! fläskfilé, sån där potatis som ser ut som chips :p stekt lök och bearnaisésås :D käkade det, städade mitt rum, bäddade sängen och sådär, sen la jag mig och lyssnade på musik och klottrade i mitt gamla skolblock, kom på att man kan göra om N till en fjäril ;) hehe. väntade på att jag skulle få det mobila bredbandet av erica, kollade på 'kenny begins' (IGEN!) innan jag somnade. hann alltså aldrig få internetet.


nu börjar plutten babbla igen xD

jag: vad sa du victor?
victor: att vi kan få ett xbox lite billigare.
jag: lite billigare?
victor: ja, för dom kan inte höja så mycket på priset. för det är nästan olagligt, ingen kan nästan köpa det.
fia: vad sa du?
victor: det är nästan olagligt. jag ska faktiskt köpa ett zombie spel
jag: du får inte spela zombiespel
victor: nej, jag vet.
jag: varför ska du köpa det då?
victor: men det kanske kommer med i spelet, det är det. jag kommer iaf inte köpa ett zombie spel. men om jag alltså får ett zombiespel, då slänger jag det.
jag: okej, du är konstig du! hör du det?
victor: ja, men kan dom bara sänka alla pris på en 10a :o
jag: det gör ju ingen skillnad. det blir ju knappt billigare.
victor: nej, jag vet (helt inne i TVn).
jag: varför ska dom sänka en 10a när du vet att det inte hjälper?
victor: aa ... jag vet inteeee...

victor: jag undrar bara om, om vi köper det där billiga xboxet, då, då, dååå undrar jag vart, vart jag ska ställa det. där, eller där, eller där inne :o men jag vet iaf hur jag stoppar i skivorna och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0