MYSIG KVÄLL MED MIN EM <3

alldeles precis innan klockan slog 17.30 kom emelie till mig :) mitt i maten! jag fick sleva i mig pyttipannan jag precis lagat till, sedan var det dags att klä på sig kläder tyckte emelie :p haha. det blev mjukisar, ett linne, tjocktröja och träningsskorna och så begav vi oss ut på vägarna (; kollade läget i stan innan vi parkerade borta vid sandhemsspåret för en ordentlig promenad :DD härligt var't det. när vi kom tillbaka till bilen lekte vi någon slags "följa john" dvs "följa sofia" kring alla vattenpölarna, för att samla några extra steg medans emelie rökade (I) riktigt klyftigt, inte sant?


sen var det dags att åka hem till emelie för att fylla på med vatten!
och slappa framför TVn litegranna, sen kom jonathan och så gjorde jag vitlöksbröd som jag smaskade på (y) mumma. när klockan blev 11 tyckte jag att det var dags att åka hemåt, och visst blev det så .. men först träffade vi jesper, andreas, billy och roob på shell för en liten social pratstund :] höhö.

nej, nu ska jag avsluta det här inlägget och kolla oth ^^
avsnitt 11 av säsong 2 väntar!! :D har ni tur hör ni väl av mig lite senare igen (;

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0