UNDERBARA VÄNNER <3

idag är jag lycklig. det här är en sån dag som jag kommer lägga på minnet, och bevara längeeee ..... egentligen inget märkvärdig överhuvudtaget! jag har bara vart glad och det är inte ofta jag känner att jag verkligen är det, men idag har bara vart så bra :)) började med en promenad med dixie och tilda. kändes lite konstigt att det bara var två hundar där hemma nu igen ;o sen käkade jag en risifrutti och kollade TV med kära lillebror. vid 2 stekte jag pyttipanna till oss och 20 i 3 var jag, precis som mamma sa till mig att vara, klar för att åka! packade in oss och det som skulle med i bilen och åkte till överby, plockade upp erica på skolan i vbg också. 3 timmar spenderade vi ute på överby. gick i affärer, käkade god mat och för ovanlighetens skulle gjorde någonting tillsammans, allihopa! :D

halv 7 skjutsade dom hem mig till sylte. jag hann knappt ta av mig skorna förrän jag skulle ta på mig dom igen och dra ut med albin! vid 9, halv 10 skulle albin hem. så då åkte jag med robin, schatz och simon ist (: vi åkte till kopparklinten, gick ut och spanade in utsikten över trollhättan i mörkret och när vi kom tillbaka till bilen hade billy ställt sig på ena sidan så nära det bara gick, och andreas på andra sidan. och personerna i fråga med passagerare letade sig tillbaka till parkeringen genom skogen, från ställte där dom hade gömt sig för att skrämma oss när vi gick tillbaka! efter några om och men kom vi på en lösning, öppnade höger bakdörr lite, vevade ner rutan och robin klättrade in. och backade sakta med säkert ut därifrån, precis när resten av folket kom tillbaka. jag, schatz och simon hoppade in i bilen och så drog vi iväg, gömde oss lite från resten. sen mötte vi dom på shell igen efter en stund :)

vid 11 eller något skulle schatz hem, så vi körde hem honom. sen åkte vi tillbaka till folket och så bestämde vi oss för att åka till ett annat ställe som roob visste, där man kunde se hela trollhättan. så jag, robin, simon, andreas, jesper, billy, possy och roob åkte dit. några av dom höll på att fjanta sig så jag blev skiträdd och började typ gråta, hahaha ... usch, riktigt rädd var jag! men lugnade ner mig när vi kom tillbaka till bilarna. sen blev det självklart shell igen en stund innan vi åkte hem :p

nu har jag städat mitt rum litegrann, hastigt bara och duschat. tänkte kolla på nya 'andra avenyn' avsnittet innan jag sätter igång med designjobbet, ska hjälpa både izabell och jesper nu :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0