VAKEN, SLÖ, BEKYMRAD

uuuusch! nu är jag i den där situationen igen :/ vill bara ringa och flytta det tills imorgon ..... men det kan jag inte göra. nej! jag har klätt på mig, packat ihop lite saker och ska snart bege mig bort till sonja ... frågan är bara hur? känner faktiskt inte för att gå, är för stressad för att kunna njuta av den promenaden :/ dock är vädret hur fint som helst, förutom att några gråtona moln passerar hustaken.

när jag ätit och städat hos sonja tänkte jag träna.
men även det känns jobbigt, samtidigt som jag verkligen vill. mest på grund av att jag tänker tanken på att vara där själv, men det gick ju faktiskt jättebra sist gång! sen så har jag inte heller någon aning om hur jag kommer dit. åh! kan jag inte bara få sitta innanför väggarna, i mörkret och låta även denna dag passera med hjälp av 'one tree hill' .....

puss&kram

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 19:23:41
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0